Harry Potter - Hogwarts Emblem

MEH ITOT BELOG SAYA

Friday, June 18, 2010

i want to be...


Korang pernah tak terfikir nak buat cerita karton?

hmm sebenarnya aq pernah juga ada cita2 nak reka cerita karton tapi itu lah aq ni tangan tak ada ciri2 pelukis profesional. Lukis orang lidi memang aq mahir la. hihihi. Tapi nak dibuatkan cerita span pon boleh dijadikan karton . Wah memang aq pon tak terfikir, adakah korang pernah? Siapa tak suka tengok cerita spangebob angkat tangan. haa rata2 semua suka kan bahkan aq yang umur belasan ni pon minat apatah lagi budak2 kecik semua. Walaupun cerita ni kekadang ada unsur2 tak enah untuk dipandang, ok i mean pengotor cikit tapi aq tetap jugak nak tengok. Yang part paling aq suka tengok bila patrick tu jadi blur, adeh susah nak betolkan otak dye tu. hahaha.

ini plak mesej yang kawan aq pernah bagi, korang pernah tak dapat mesej cani?

kalau saya jadi squidward,saya alan buli awak selalu... jika saya jadi mr.krab,saya akan kikis harta awak... dan bila saya jadi patrick,saya akan selalu buat awak tension... tapi saya x nak jadi squidward, mr.krab atau patrick...sebab saya nak jadi spangebob yang selalu setia dan sayang pada SAHABATnye. =)

No comments:

Post a Comment

NUFFNAG MY LOVE !