Harry Potter - Hogwarts Emblem

MEH ITOT BELOG SAYA

Tuesday, February 8, 2011

TAK SEDAR LAH BUDAK ITU.

Aq sakit aty sangat sama itu budak. Pok pek pok pek mulut dye bercerita. Kecik2 dulu makan buntut ayam ka? Cakap belit2, hello ko punya lidah bercabang dua ke ketot? Patut la cikgu sayang je kat ko sebab ko pandai2 belit fakta.
2x5 je ngan drama queen yang aq citer dulu tu. Sowang suka ngumpat sowang suka auta kan fakta. Wahh boleh buat geng la korang. Aq suka. Aq suka.
Hmm, benda pakai logik la kawan. Ada ke nk klentong kaki penipu. Sah la ko tak belaja tinggi an? Aq taw. Ko tak payah cakap pon aq paham. Kata jarjit, dua tiga kucing berlari, mana nak sama si kucing belang, dua tiga nak kencing owang, padan muka kena tipu sekaki. haha. Apa aq mencarut pon aq tak taw. Gelak je keje aq. Kalau korang nak taw gelak ni kira macam exercise taw, so gelak la banyak2. Tapi tengok tempat la, jangan la gelak sowang2 nanti orang pikir anda sewel. Saya tak bertanggungjawab dalam hal ini sama sekali, jangan babitkan belog saya mahupun saya kerana saya sudah memberi amaran sekeras-keras periuk belanga. haha. (ngarot)

Kepada sesiapa saja kalau terasa di hati jangan bawak sampai mati ini memang hakikat, aq tak berani nak cakap depan2 sebab takot kecik hati. So aq tulis kat belog untuk meluahkan rasa sakit di hati ni. Sayonara. Munsyi2. Bye2.

No comments:

Post a Comment

NUFFNAG MY LOVE !