Harry Potter - Hogwarts Emblem

MEH ITOT BELOG SAYA

Monday, March 28, 2011

cantek punya.

Pagi tadi saya p la klinik kesihatan Rawang yang mahsyur kat atas bukit tu tapi lokasi terbaharu kat Rawang Perdana dah. Datang la awal sikit dalam kul 7 .30 pagi camtu atas faktor takot lama urusan ambil darah. My mum pon p la ambil nombor dan seterusnya tunggu bilik pengambilan darah dibuka dengan rasminya.... Pukul 8.00 pagi kemudian masuk la sorang nurse ni dalam bilik tersebut, meletakkan beg dan sarapannya kemudian berlalu sambil buat muka tak nak masuk kerja lagi. Takpe la maksudnya saya kena tunggu lagi ni, fuhh !
Pukul 8.30 pagi kemudian dengan sopan santunnye nurse ni masuk dan dengan sopan santunnye dye uat kerja. Cam setan je (nada slow k ) Yang ASSO cina ni ramai-ramai berdiri depan pintu, masing2 tunggu nama disebut la konon. Sekali nama saya dipanggil oleh nurse yang cantek tu , wahh manis sungguh muka nurse tu (nama dirahsiakan) ,pastu dye leh plak bebel cakap nama saya dah dipanggil banyak kali. Memang kepala HO dye , bila masa ? Dah la ambil darah macam nak bunuh orang, sakit gile tenuk. Pastu layan cam taik. Baran je saya taw. Seterusnya macam2 lagi kerenah manusia yang saya jumpa, nyampah nyah. Ni pon tangan macam bengkak je taw, pe hal saya saman nurse tu. Dah la masuk lambat alih2 muka punyalah cantek, layanan first-class dye bagi. 30/ 03/ 2011 ni kena p lagi klinik tu, harap2 jangan la ada nurse yang cantek tu.

No comments:

Post a Comment

NUFFNAG MY LOVE !