Harry Potter - Hogwarts Emblem

MEH ITOT BELOG SAYA

Friday, May 6, 2011

ROJAK.

Tak taw mau citer apa, just nak sakap yang saya letih gile tapi enjoy . Kat kelas tadi macam -macam perangai hamba Allah yang entah la, tak taw nak sakap camne . Peduli kan mereka- mereka ini semua sebab exam nak muncul 16 Mei ni . syhh! Serius saya tak study apa- apa lagi, haram nak sentuh mahupun pandang buku . haha . =) Entah setan mana yang bergayut di mata saya ni bila nak fokus Sejarah Islam je ngantok gile barbie . Ergh, saya minat sejarah 99.9 % , mau nye tak tercabut tangan bila masuk paper sejarah sebab nak cerita apa yang diminta . Fuhh , cam baru lepas taip sMs tanpa henti. NON-STOP. Tolong3. Jalan- jalan dulu sebelum pulang ke rumah with eka . Best-best nanty leh la kita p jalan-jalan lagi. haha . Sakit aty punya ceter bermula bila p casstop, pe panas nye cuaca sama panas ngan hati saya ni taw . Follow-follow macam la muka saya ni pencuri, cibai, tenuk, tapir punya kafir. Macam la saya nak curi sangat barang kat kedai tu, puii ! Hello 'ahh soo' muka kasi itu haram sikit, wa kasi kasut mau kaa ? Muka kita (saya & eka ) suci la takde masa nak mencuri. Last-last ceter nye kuar terus dari kedai tu . Lagi 1 hal... hmm rasa nya cukup la setakat ni. haha .=D

*lama tak nampak LTC. IMY. <3

No comments:

Post a Comment

NUFFNAG MY LOVE !