Harry Potter - Hogwarts Emblem

MEH ITOT BELOG SAYA

Thursday, June 9, 2011

force 136 ,why?

Memang sakit hati bila tak dapat tengok 8tv, aq boleh hidup kalau tak ada tv3 @ ntv7 @ astro ( sorry lupa rumah aq tak pakai astro bukan bermakna aq kuno okey yang penting tak mati weyh ! ) 8 tv penting gile2 bagi aq sebab aq punya suka la kan. Kau tak suka ada aq kesah ? puii ! Please-please kenapa aq sangkut kat kampung pada waktu yang salah, hari rabu ni ? Takpe-takpe saya tak kesah minggu depan selasa saya amek lidi taruk kat mata sebab nak tengok showdown punya hal la. Nak harapkan tonton.com.my alamat nye berjanggut la nampaknye pak cik mail tu, lambat dan lembab macam tenuk. haha. Okey fine berbalik kepada tajuk asal , FORCE 136 tamat. Bermakna dorang nye berjalanan tamat di showdown. Dapat tau pon sebab aq mesej farahuda, sape bdk farahuda ni ? Hmm lu kasi bomoh la. haha. Takpe-takpe tahun depan ada peluang lagi untuk force 136 masuk bertanding balik. Saya tak kesah sebab saya bukan siapa-siapa hanyalah penonton setia 8tv. hehe. Apapun sokong la HMC PHLOW. Vote banyak-banyak, saya nak beli baca hmc 1. Tolong ingatkan saya mau order 1, bayaran ada kat saya lah.
*ready for the showdown ?

No comments:

Post a Comment

NUFFNAG MY LOVE !