Harry Potter - Hogwarts Emblem

MEH ITOT BELOG SAYA

Sunday, August 28, 2011

Raya. Raya. Raya .


Assalamualaikum kepada semua blogger- blogger dan selamat petang .


First of all , saya ( Aqilah Qasrina ) ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua umat islam tanpa mengira usia . Saya nak minta maaf sekiranya ada tersalah kata atau termaki hamun korang semua . Tak semua manusia itu sempurna kan ?


Pesanan daripada penaja jap , jangan main mercun nanty tangan hilang mata buta dan sewaktu dengannye . Kalau yang balik raya tu berhati-hati di jalanan , ingat orang yang tersayang .


Saya gembira dapat beraya dengan orang tersayang . hehehe . Tapi tahun ni mood raya takde sangat ni sume gara-gara buka sekolah je terus percubaan + kerja seni tak siap lagi . #sakithatibuattensionkepala .


Apa pun harap korang enjoy semua . Saya takde mood raya pun baju raya nak banyak-banyak je adeh mak tak paham la budak ni ... *ehem2 saya raya Johor, saya just kat Rawang je . ish3

No comments:

Post a Comment

NUFFNAG MY LOVE !