Harry Potter - Hogwarts Emblem

MEH ITOT BELOG SAYA

Monday, December 19, 2011

SEDIH TAK BERLAGU .

Benci aku nak cakap benda ni tapi aku sejak kebelakangan ni rasa DOWN sesangat tak tahu kenapa , punca sebab benda remeh ker ?





Apa entah aku ni jenis memendam rasa sikit , benda yang jadi kat aku sume aku simpan dalam memori kepala otak ni . 1 persatu aku ingat benda buruk , benda baik sume lah . Kes macam ' sampah ' pun aku ingat .





Aku tak tahu kenapa benda ni selalu jadi kat aku , mungkin dugaan aku macam ni . Takdir aku kena hidup begini , aku redha jelah . Adakah aku jadi macam ni sebab aku banyak dosa ? Ya Allah apa yang aku cakap ni . huhu .




Maafkan aku sekiranya aku tak pernah ambil berat pasal kamu masa dahulu sehingga macam-macam rintangan kamu lalui .



Maafkan aku sekiranya layanan aku pernah diingin terhadap kamu , bukan niat dihati nak lukakan hati kamu .



Maafkan segala kesilapan aku sekiranya aku tak dapat memenuhi segala permintaan kamu . Aku hanya insan yang lemah di dunia ini .




Aku tak sempurna seperti apa yang kamu inginkan ... tetapi ketahui la yang aku sangat sayang padamu .




Sampai bila-bila pun aku tetap akan berada di samping kamu sehingga nafas terakhir ku .




Maafkan segala kesilapan ku ...
Daripada seorang gadis yang tidak sempurna ...



1 .05 pagi , luahan hati ...

No comments:

Post a Comment

NUFFNAG MY LOVE !