Harry Potter - Hogwarts Emblem

MEH ITOT BELOG SAYA

Friday, May 18, 2012

Gementar la .

Assalamualaikum wahai penghuni bumi yang indah ini . Hai hai .

1 .Sejak aku tak kerja ni makin bosan pulak dok kat rumah , bila kerja pulak mengadu sakit kaki . Apa kehal ?

2 . Sejak aku tak sekolah ni makin malas nak update blog . Itu benar segalanye memang benar . Ti dia bila nak stpm sibuk mau update blog sangat kan sampai result pun macam apa an . Nasib badan la weyh , Alhamdulilah itu semua berkat usaha aku .

 3 . Sejak aku tinggal kan sekolah kawan aku semua dah ghaib macam bunian . Harap kan Eyka Fahmi , Irene Susai dengan Hanif Ibrahim tu je yang selalu aku chat . Yang lain , hmm bersemadi la dengan aman .

4 . Sejak aku kuar ngan the special one , aku ketagih nak kuar lagi jumpa dia . haha

5 . Sejak aku buat exam MEDSI tu , aku lupa nak study untuk TEMUDUGA . Doakan aku berjaya taw .

6 . Sejak sepupu aku masuk TINGKATAN 6 , semua sibuk bagi galakkan supaya anak - anak mak cik lain pun masuk tingkatan 6 . Deyy dulu masa aku masuk tingkatan 6 , sebelah mata kiri dan kanan tak pandang . Aku benci benda tu , macam low sangat standard masuk form 6 ni .

7 . Sejak dari sekarang , aku rindu nak balik sekolah weyh . huhu

8 . Sejak semenjak sejenak aku dah tak ada idea nak tulis apa ntah . Kbai semoga korang ceria selalu .

Selamat Hari Jumaat .







No comments:

Post a Comment

NUFFNAG MY LOVE !