Harry Potter - Hogwarts Emblem

MEH ITOT BELOG SAYA

Monday, September 10, 2012

BERHIJRAH !

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA SEMUA NYE .


Welcome to my blog . Long time no see and long time no update .
How everyone here ?
First of all now i'm at the place of Kenyalang country , SARAWAK !
so excited for my first time flight and this is my first time come here , what a beautiful place . All of friend , i miss u all and the people at the SEMENANJUNG . I miss my budu .
For a one week MAP , so cool because from there i make some friend . haha . what a joke my writing here .

First week orientasi sangat la gembira taw dapat jumpa dengan kawan baru , aku sorang saje wakil pelajar melayu from SEGAR . Bangga pulak rasanye kan . hahaha .
Duduk kat Sarawak ni kena pandai jaga diri la kan ?
ORITE la , dapat belajar macam - macam kat sini taw . Pelbagai entik dan bahasa . GOOD !
Apapun aku tetap rindu Rawang , Selangor la . huhu .
Tahun depan i balik la . hehe

Kena aktif macam - macam supaya boleh duduk kat kolej selama 3 tahun ! go go go AQILAH QASRINA !

No comments:

Post a Comment

NUFFNAG MY LOVE !