Harry Potter - Hogwarts Emblem

MEH ITOT BELOG SAYA

Saturday, December 10, 2011

3 PAPER LAGI !



Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada anda disana yg tengah baca blog saya ni < macam la ramai yang baca entri aku ni >

Sepanjang ketiadaan masa untuk aku menulis entri blog ni , banyak sangat benda - benda di sekeliling aku dah berubah termasuk la aku . ERM ...

1 . Saya jumpa dye .
siapa dye tu ? entah la lepas stpm baru aku ready nak cerita kat korang . Sungguh x sangka jauh aku mencari rupanya kat dalam FACEBOOK jer , tolong paham =)


2 . STPM dah nak dekat habis tapi aku x taw la apa kesudahan result aq nanti agak kecuakkan juga la . Sape suruh x study , pandai - pandai jawab sendiri .
Tinggal lagi 3 paper , seni , bm , p.am pastu MENTEGA , JEM DAN KAYA sebab MERDEKA lepas aq habis buat ijazah lorh . haha


3 . Lepas STPM yahoo p Genting Highland lepas an segala ketensionan . haha . Nak pergi Genting nak pergi Perak , nak lepak puas -puas sampai hilang lutut .


4 . Tamat STPM zaman persekolahan pun dah habis , sangat sedih . Mesti rindu teramat sangat kan , 7 tahun di sekolah menengah . huuhu . Cikgu- cikgu kalau saya rindu kat sekolah boleh tak saya datang setiap isnin jenguk sekolah lepas perhimpunan saya balik la , boleh x ? hehehe .


5 . Nak out study ouh study tapi tak masuk dalam kepala hotak aku ni . huhuhu . sangat sedih . Apa pun aku mesti BERUSAHA !

No comments:

Post a Comment

NUFFNAG MY LOVE !