Harry Potter - Hogwarts Emblem

MEH ITOT BELOG SAYA

Wednesday, December 14, 2011

SELAMAT TINGGAL ...

Selamat tinggal sekolah , selamat tinggal zaman persekolahan !




Paper terakhir untuk STPM hari ni , wahh subjek kesukaan aku ni BAHASA MELAYU Kertas 1 . Dengan dibekalkan masa selama 2 jam akhirnya siap juga buat semuanye ( 60 soalan tembak2 ) . hehe . tapi aku takde la main tembak2 nanti tak pasal2 result pun sangat la CEMERLANG ...


Tadi check kertas dengan cikgu ehek2 dua soklan jelah . Dua2 betul , alhamdulilah harap2 aku nye kertas dapat yang GEMPAK punya result . WOOW . Apa2 pun doa tetap doa kan selagi tak keluar result =)


Apa mau buat ea lepas STPM , bagi cadangan cikit wahai kawan2
...

A . Kerja sementara
B . Kursus bahasa
C . Belajar Masak ngan Ibu aku
D . Kursus kahwin ( tak patut )
E . Rompak bank
F . Pergi Perak ( takde kena mengena kot )
G . Buat perniagaan on9


Haha , apa ntah aku ni .
Nanti mesti sedih sangat sebab dah tak dapat jumpa cikgu2 , makcik kantin , jaga sekolah , makcik tandas . hahaha .
Takde dah nak ponteng2 kelas ngan kekawan . huhu .
Rindu kai baju sekolah kot .


* Eyka , fatin , irene , soraya , aeshprit , juin herng , qibah
, ayuni ,thivan , divya , fong , terence , nurain , aini , syaza (bonzai) , srena ( ganja ) , sarah , praveen , aissah , richard , ina , ayu , akmal , dayah , elaine , farisha ,syereen dll la . huhu
miss u all , jumpa kat genting ea.






2 comments:

NUFFNAG MY LOVE !